Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.


Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00


PROCES REKLAMACYJNY

 

  1. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
  2. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu.
  4. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
  5. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
  6. Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe mechaniczne uszkodzenia (rozdarcia, przecięcia, złamania itp.) ani uszkodzenia spowodowane niedbałym bądź niewłaściwym użytkowaniem.
  7. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon lub faktura VAT). W przypadku braku dowodu zakupu Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
  8. Reklamowany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniami transportowymi wraz ze szczegółowym opisem uszkodzenia lub innych powodów reklamacji, (preferowaną formą wysyłki jest oryginalne opakowanie dostarczone przez firmę Sprzedawcę wraz z produktem). W przeciwnym razie Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
  9. Po przyjęciu reklamacji towar trafia do rzeczoznawcy danego producenta lub dystrybutora, który rozpatruje reklamację. Sprzedawca zobowiązuje się do jak najszybszego poinformowania klienta o wynikach ekspertyzy i decyzji przyjęcia lub odmówienia produktu do reklamacji.

10.  Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki,
a klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji.

11.  W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa Klient.

Witryna stworzona na platformie